Jedyne takie motocyklowe studio detailingu!
PROFESJONALNA PIELĘGNACJA MOTOCYKLI

Łapcie najnowsze, krwiste wideo od studia Bling Bling Garage. Zobaczcie, jak pracowaliśmy nad kolekcjonerskim motocyklem od włoskiego producenta - Ducati 916 z 1997 roku. Motocykl w pełnym oryginale wjechał do nas na indywidualny zakres usług, który ustaliliśmy z Właścicielem. Cieszymy się, że mieliśmy swój wkład w życie tego egzemplarza.

Zabawy z włoskim supersportem rozpoczęliśmy od demontażu owiewek, by mieć dojście do każdego zakamarka włoskiej konstrukcji. Po demontażu akumulatora i zabezpieczeniu pozostałej elektroniki rozpoczęliśmy wielogodzinny proces czyszczenia. Po zrzuceniu ponad 20-letniego brudu, dokładnie umyliśmy motocykl a na koniec wysuszyliśmy każdą szczelinę ciepłym powietrzem.

Regenerację rozpoczęliśmy od usunięcia starych, akcesoryjnych naklejek, by motocykl jeszcze bardziej zbliżyć do oryginału. Następnie zajęliśmy się wykonaniem licznych zaprawek lakierniczych, by uzupełnić ubytki w lakierze. Dalej skupiliśmy się na usunięciu wtopionego plastiku z buta z kolektorów Dukata, by następnie zrzucić z nich rdzawe naloty i osady powstałe w wyniku długoletniej eksploatacji. Następnie skupiliśmy się na mechanicznym polerowaniu szyby, by uzyskać jej większą przejrzystość. W dalszym etapie zregenerowaliśmy przednie i tylne lampy Ducati, by finalnie przejść do lakieru typu czerwone UNI. Korektę wykonaliśmy dwuetapowo, pozbywając się około 80% niedoskonałości powłoki lakierniczej. 916 odzyskała swój blask sprzed ponad 20 lat! O to to to chodzi!

Finalnie mogliśmy przejść do konserwacji i zabezpieczenia motocykla na kolejne lata eksploatacji. W pierwszej kolejności skupiliśmy się na silniku i luźnych elementach. Następnie wszystkie śrubki, kabelki i aluminiowe elementy. Na części plastikowe i czerwony lakier wjechaliśmy z bazową powłoką ceramiczną. Na odświeżone złote felgi i kominy Termignoni wjechała powłoka odporna na działanie wysokiej temperatury. Siedzisko oraz dołączona kanapa w formie nakładki również otrzymały odpowiednie powłoki. Po utwardzeniu bazowej powłoki ceramicznej, nałożyliśmy kolejną warstwę w postaci powłoki hydrofobowej, by podtrzymać śliskość i uzyskać większą szklistość poszczególnych elementów Ducati.

Łapcie najnowsze wideo i sprawdźcie, jak pracowaliśmy nad 22-letnim motocyklem ze stajni Ducati. Teraz 916 może wracać na warszawskie ulice i cieszyć oczy przez kolejne lata jazdy. Bling!

Rada BBG: lakierowanie ramy, lakierowanie elementów silnika, odrdzewienie/ wymiana łańcucha
Pakiet: Custom Bling (http://www.blingblinggarage.pl/cennik/custom-bling)
Czas realizacji: 17 godzin
Zabezpieczenie: Ultracoat ONE, Ultracoat Scoat V2, Ultracoat Metal Guard, Ultracoat Fabric & Leather, Bling Bling Cosmetics Bling Detailer, Fireball Ultimate Tire Coating Wax Blue, Motul C2 Chain Lube Road.