Jedyne takie motocyklowe studio detailingu!
PROFESJONALNA PIELĘGNACJA MOTOCYKLI

Oto najnowsze wideo z BBG. Tym razem prezentujemy naprawdę wyjątkowy motocykl. Dla fanów marki to prawdziwa kolekcjonerska gratka! Prawie trzydziestoletnie Kawasaki 1100 Zephyr dostojnie wjechał do nas na pełne odświeżenie Premium. Działamy!

Wystartowaliśmy niestandardowo, bo od usunięcia starych stompgripów i tankpada. Z pozoru prosta czynność przysporzyła nam sporo problemów na samym starcie zabaw z Kawą. Prawie 30-letnie, grube naklejki już dawno sparciały, a stary klej zdążył zaschnąć na dobre. Klej (i silikon!) był już tak głęboko, że zdążył odbarwić lakier. Mozolne usuwanie trwało prawie 3 godziny! Grrr...

Następnie przeszliśmy do szczegółowego czyszczenia wieloletniego brudu. Motocykl z pozoru w dobrym stanie miał masę pozasychanych syfów z wymieszanym asfaltem w najmniej spodziewanych miejscach. Standardowo spód, tył, pod kanapą, pod boczkami i wszystkie pozostałe miejsca zostały porządnie doczyszczone.

Regenerację podzieliliśmy na kilka etapów. Kolektory. Lakier. Metalowe elementy, na których szczególnie zależało Właścicielowi. W pierwszym etapie zrzuciliśmy przebarwienia z kolektorów. Następnie likwidowaliśmy oksydację i przebarwienia na metalowych elementach - deklach, rantach, obejmach wydechów. Po przepolerowaniu ujrzeliśmy ich oryginalny, lekko zgaszony blask - bajka! Nad korektą lakieru dość mocno się napociliśmy, ponieważ 30-letni lakier był w agonalnej kondycji. Bardzo głębokie rysy, przebarwienia po tankpadzie, zmatowienia po siedzeniu... masssakra. Szyba decyzja o porządnym sCUTowaniu powłoki lakierniczej. Wjechaliśmy w pierwszej kolejności z dwuetapowym cuttingiem powłoki lakierniczej, a na etapie finiszowym kończąc. Trzyetapowa korekta usunęła wszystkie mikrozarysowania, zmatowienia i przebarwienia, wynikające z eksploatacji - niestety zostały pojedyncze głębokie rysy, które zostały nieco zminimalizowane. Lakier odzyskał swój mega z****isty wygląd i perłową głębię.

Proces zabezpieczania rozpoczęliśmy od wszystkich luźnych elementów na elementach gumowych kończąc. Na chromowane i metalowe elementy wrzuciliśmy stosowne zabezpieczenie. Na plastiki wjechały dressingi Premium. Finalnie - na elementy lakierowane - wjechał naturalny wosk premium od Swissvaxa, który podbił jeszcze bardziej lakier, wyciągając z niego dodatkową głębię. No istny, szatański wy**urw!

Łapcie to wideo i zobaczcie, jak pracowaliśmy nad prawie 30-letnim, unikatowym motocyklem spod szyldu Kawasaki. Zephyr 1100 może wracać do swojego Właściciela! Bang!

Rada BBG: zaprawki lakiernicze
Pakiet: Premium Bling (http://www.blingblinggarage.pl/cennik/premium-bling)
Czas realizacji: 10 godzin
Zabezpieczenie: Swissvax Mirage, Swissvax Autobahn, Fireball Ultimate Tire Coating Wax, Koch Chemie Pss Plast Star, Shiny Garage Morning Dew QD, Mothers Mag&Aluminum Polish Shines&Protects, Motul E4 Perfect Seat.