Jedyne takie motocyklowe studio detailingu!
PROFESJONALNA PIELĘGNACJA MOTOCYKLI

Prezentujemy najnowsze wideo studia kosmetyki motocyklowej Bling Bling Garage. Do BBG wtoczyła się wielka lokomotywa od bawarskiego producenta. Motocykl jest w rękach właściwie jednego Właściciela od nowości i przez te kilkanaście lat eksploatacji pielęgnowany był tylko naturalnymi metodami (czyli deszczem). Tak! - nie był myty nigdy, co potwierdził sam Właściciel. Pył z klocków i brudne felgi? Robaki na przodzie? Asfalt na wahaczu? Heh - to nic, bo pod całym wierzchnim syfem, kryły się kolejne niespodzianki, wynikające z długiej eksploatacji i zagranicznych podróży. Długotrwale osadzone, zaschnięte robaki zdążyły już dawno wejść w strukturę bordowego lakieru, a zaschnięty brud spowodował odbarwienia w niektórych miejscach. Miodzio :). Nasze prace rozpoczęliśmy od gruntownego czyszczenia całej konstrukcji. Dzięki wielogodzinnym etapom czyszczenia felg, spodu, przodu i silnika udało nam się doprowadzić motocykl do rozsądnego stanu i w kolejnym etapie przeszliśmy do punktowego doczyszczania całej konstrukcji. Dekontaminacja. Glinkowanie. Czyszczenie syfu pod kanapą. Usuwanie kleju po odważnikach na felgach. Dopiero następnego dnia mogliśmy przejść do regeneracji poszczególnych elementów. Na początek kolektory i układ wydechowy, żeby wypolerować wszystko z nalotów i rdzy. Wyciągnęliśmy oryginalny look niemieckich matowych kolektorów. Następnie lakier z tysiącem zarysowań, zmatowień i wżerów po zaschniętych robakach. Dwuetapowa korekta lakieru wyciągnęła piękny bordowy lakier, usuwając niedoskonałości i około 80% mikrozarysowań. Teraz dopiero mogliśmy zacząć zabezpieczać Bumę, by ograniczyć przyszłe brudzenie się motocykla. W pierwszej kolejności zajęliśmy się kablami, silnikiem, gumami i metalowymi elementami, zabezpieczając każdy element niemieckiej konstrukcji. Następnie przeszliśmy do nakładania powłok ceramicznych na elementy lakierowane i plastikowe, których przy tak dużym motocyklu było całkiem sporo. Nałożyliśmy również powłokę ceramiczną na felgi i kolejną - odporną na wysokie temperatury - na końcówkę wydechu. W czasie utwardzania ceramiki zajęliśmy się doczyszczaniem, regeneracją i zabezpieczeniem dołączonych trzech kufrów. Po utwardzeniu powłok nałożyliśmy top coat w postaci powłoki hydrofobowej na całą konstrukcję motocykla, by zapewnić jej śliskość a przez to zrzut wody i wszystkich syfów podczas przyszłej eksploatacji. Zobaczcie, jak prezentuje się niemiecka R 1200 RT po naszych zabiegach. Sprawdźcie to!

Rada BBG: lakierowanie zarysowanej przedniej owiewki (po wcześniejszej przygodzie)
Pakiet: Ceramic Bling
Czas realizacji: 21 godzin
Zabezpieczenie: Ultracoat ONE, Ultracoat Scoat V2, Ultracoat Metal Guard, Shiny Garage Morning Dew, Fireball Ultimate Tire Coating Wax, Mothers Mag&Aluminum Polish Shines&Protects, Motul E4 Perfect Seat.

 

r1200rt_1.jpg
r1200rt_3.jpg
r1200rt_5.jpg
r1200rt_2.jpg