Jedyne takie motocyklowe studio detailingu!
PROFESJONALNA PIELĘGNACJA MOTOCYKLI

Zobaczcie kolejną realizację Bling Bling Garage. Tym razem zawitała do nas potężna jak szkolny autobus Honda GL 1800 Goldwing, w pięknym, rudym malowaniu. Motocykl zaraz po kupnie w Wielkiej Brytanii (f**k - brytyjskie niebo, again!) trafił do nas na doczyszczenie i zabezpieczenie powłokami ceramicznymi. Ten kolos bardziej przypomina samochód klasy średniej, z masą elektroniki i poukrywanych schowków czy wlotów powierza, dlatego dla nas stanowił nowe doświadczenie i musieliśmy obrać nowe podejście do tak dużego krążownika szos. Niestety stan motocykla - jak na pochodzenie z Wysp - pozostawiał wiele do życzenia. Wg nas motocykl nigdy nie był porządnie czyszczony i myty, oczywiście oprócz ogarnięcia zewnętrznych elementów, więc prawie 20-letnia konstrukcja dostała nieco w dupsko. Przy gruntownym czyszczeniu każdej szczeliny napotykaliśmy na kolejne niespodzianki. A to upi****lone kufry, a to schowek z przylepioną gumą do żucia, a to wszechobecna rdza, a to schodząca pod wpływem lat farba na spodzie silnika. Po zdjęciu kanapy (którą oddaliśmy do tapicera na obszycie nową skórą) naszym oczom ukazał się (las krzyży)... totalny syf z plątaniną kabli - wszystko w smarze i kilkunastoletnim brudzie. Doczyściliśmy po kolei wszystkie elementy, żeby na koniec zrobić trochę porządku z elektroniką, zabezpieczając niepodłączone kable i układając wszystko by się nie plątało i zawijało. Odrdzewiliśmy punktowo wybrane elementy motocykla. Kolejnym krokiem było doprowadzenie chromów i silnika do właściwego stanu. Zregenerowaliśmy wszystkie błyskotki, przy okazji pozbywając się kolejnych pokładów rdzy. Dodatkowo wypolerowaliśmy wielkie osłony sześciocylindrowego silnika. Następnie zajęliśmy się całym lakierem w Goldwingu, który pod upływem lat zmatowiał i porysował się od eksploatacji. Usunęliśmy zmatowienia i około 90% rys przez dwuetapową korektę lakieru. Dodatkowo wykonaliśmy punktowe zaprawki lakiernicze. W dalszym procesie przystąpiliśmy do zabezpieczenia. Chromy. Kable. Skóry. Rama i cała konstrukcja zostały porządnie zabezpieczone, by minimalizować efekty starzenia się na przyszłość. Nałożyliśmy powłokę ceramiczną na caaaały rudy lakier Goldasa, razem z plastikami i felgami. Na koniec wielka Honda dostała kolejną warstwę ceramiki - powłokę hydrofobową. Zobaczcie jak pracowaliśmy przy tym rudym motocyklowym autobusie. Bling!

Rada BBG: lakierowanie wybranych elementów, regeneracja tylnej felgi
Pakiet: Custom Bling
Czas realizacji: 25 godzin
Zabezpieczenie: Gtechniq C1 Crystal Lacquer, Gtechniq C2 Liquid Crystal, Gtechniq C4 Permanent Trim, Gtechniq T1 Tyre&Trim, Shiny Garage Morning Dew, Mothers Mag&Aluminum Polish Shines&Protects, Mothers California Gold All-Chrome Protects.

goldwing2.jpg
goldwing3.jpg
goldwing4.jpg
goldwing5.jpg